27 Temmuz 2010 Salı

talk.

cuz i don't know where i'm going and i wanna talk.

yollar nereye açılıyor, tren nereye gider bilinmez. bırak, gitsin diye diye şehrin dışında buldum kendimi, iyi mi?

i try but i cant get through

i'm tryin' to get to you..

but you're difficult to reach.

ne kafalarda olduğumu bilmediğim akşam, tek yazdığım adres blogum değildi tabi, daha dramatik olmalıydı. drama queen'im ya son günlerde, çok popülerim ya, herkes beni bekliyor ya... yazdım durdum, yer yer onay aldım ertesi gün, yer yer posta yedim canım kardeşlerimden birinden.

suskunluk, "o"ndan aldığım tek şey. tek bir sözcük bile yok. ucu açık yani. istediğine yor, modun neye elveriyorsa o gün. al sana en güzel gündem.

bugünlük, pasif olduğuna verdim.

bir de çok güzel teorilerim var, ama burada paylaşmalı mıyım bilemedim. az biraz bel altı.

on kişilik seyircilerimin yarısının beni anca okuduğunu düşünürsem, oylara bağlı.

hadi bakalım.

** coştum bugün!

1 yorum: