27 Temmuz 2010 Salı

FAQ

soru: seni çok özlediğimi mi sanıyorsun?
cevap: ara sıra bazı bazı


soru: bizi özledin mi?
cevap: tahmin bile edemezsin.

s: istediğini aldın mı erasmustan?
c: ne sorduğuna bağlı.
s: ne dediğim belli keko, master'dan istediğini aldın mı?
c: master'dan bişi aldığım yok. bi b*k öğrenmedim. alkolik olmuş bile olabilirim. ama hayata dair.. çok şey öğrendim. ben, beni buldum. çok klişe sana göre belki, ama öyle.

s: fotoğraf işi nasıl gidiyor?
c: bu aralar çekmeye başladım baya. yarın yayınlayacağım. bi' de yeni lomo aldım kendime. bekle, yeni fotoğraflar geliyor.

s: en çok neyi özledin türkiye'de?
c: seçemiyorum. orayı düşündükçe ağlamadığım an, özlemimi giderdiğim andır.

s: bu sayılmaz. bişi söyle.
c: rakı-balık?

s: bu ara ne buruyor içini?
c: gitmek. ya da "ev"e gidememek.

s: "ev"in neresi?
c: bi bilsem!

s: peki... "o"nu seviyor musun?
c: seviyorum galiba. ya da.. onu da bi bilsem!

s: yok artık! sarhoş musun?
c: evet! oh be net bi cevap.

s: en sevdiğin şarkı?
c: şu an violet hill-coldplay.

s: ne zaman geliyorsun? özledik!!!
c: cuma sabahı oradayım, karşılayacak mısın?

s: peki ya istanbul?
c: en yakın zamanda.

s: "o"nu görecek misin?
c: rüyalarımda görüyorum ya, olur olur görürüm, kimbilir.

s: ne zaman dönüyorsun?
c: one-way ticket.

sorusuz sualsiz orayı çok özledim. rüyalarında bir insan nasıl dolaşır o sokakları, direksiyon başına geçer, ve kullanır sonsuza kadar.

alarmda coldplay, clocks'ı çalana kadar devam eder bu rüyalar. dağılmış resimler uyandığımda, beynimde.

bekle beni ülkem, bekleyin beni dostlarım!


1 yorum: