25 Temmuz 2010 Pazar

alles. doof.

yalnızlık paylaşılmaz.

senden ayrılmak için çaba gösterirken senin için seçtiğim şarkı buydu.

çok da işe yaradı.

hala savunurum yalnızlığın paylaşılmadığını. benim yalnızlığım, hatta, bırak paylaşılmamayı, katlanılmaz bile.

seni kaybettim. yolda bir yerde. yürümek istediğim yol, tek yönlü bir yoldu, evet sana yer yoktu.

belki çok bencil, ama iyi ki ayrıldın benden. benim yapamadığımı yaptın.

belki çok daha bencil, ama şimdi seni geri istiyorum.

hem de çok.

başkasının koynunda uyumadığım, seni rüyalarımda görmekten bu kadar çok korkmayacağım bir gecenin arifesinde, sana yazdım.

sen kim olduğunu çok iyi biliyorsun..

bir bira ve evet bir de sigara bu sefer.. son sigaramsın, bu Berlin akşamında..

kaçan balık mı büyük olur, yoksa balık kendini hamsi sanan koca bir çipura mıdır?

büyük küçük farketmez, ben balığı çok özledim.

ben seni çok özledim, Aras....

seni rüyalarımda görmek beni yoruyor artık.

başkasının kollarında dalınan uykular, sana ulaşmaya çalışırken bölünüyor.

gitmiyorsun, kalmıyorsun.

hep ortalarda, bi' yerlerdesin.

seni seviyor muyum desen, bilemem.

ama her İstanbul rüyamda varsın, o bir gerçek.

sana dokunmak, öpmenin sıcaklığını hissetmek, artık sadece gözlerimde bir hayal, gözyaşıma bir sıcaklık...

seni çok özledim. görmek bir hayal. benim orada kalmama yeter bir hayal...

bu gece, yine bu yatakta, rüyamda görüşmek üzere.

"ohne dich ist alles doof"....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder