5 Nisan 2010 Pazartesi

Frohe Ostern!

gerçek anlamda kutladığım ilk paskalya çok güzel geçti!

alman ailem diyebileceğim dostlarımız eskiden, Çeşmealtı'ndaki yazlıklarında çalıların arasına almanya'dan getirdikleri küçük yımırtları saklarlardı, ben yaklaştıkça da "oster haseeeen" diye bağırırlardı. o çikolataların parıltılı ambalajlarını dalların arasında görünce ne çok sevinirdim hala hatırlıyorum.

yıllar sonra, bu yıl yine bu geleneğin bir parçası olmak güzeldi. sabah erkenden kalktım, bir baktım ev arkadaşım beni gülerek karşıladı, elinde de pembe bir paket. bana paskalya hediyesi almış! bir tavşan ve bir sürü küçük yumurta.. ne kadar sevindiğimi anlatamam!





çocukken yemeye kıyamadığım, bu yüzden de beyazlaşıp bayatlamaya mahkum edilen çikolataların kaderi bu sefer farklı olacak :)


sonrasında giyindik, süslendik vee doğruca brunch'a! brunch yolunda ev sahibimin kızıyla buluştuk, hep beraber güle oynaya güzel bir italyan lokantasının yolunu tuttuk. oturduğumuz gibi bir baktım, ev arkadaşımın kızının da ellerinde küçük poşetler var! ikinci hediyem de gelmiş oldu böylece. çocukluk günlerime döndüm, şen çocuklar gibi tavşanlarımla poz verdim, eğlendim, güldüm, sonra da tıka basa yedim.




işte bu da ikinci hediyem- bir tavşan, bir vanilya mumu ve bir parlatıcı.







çılgın ev arkadaşım ve ben, tavşanlarımızla "call me" mesajı verirken




ev arkadaşımın kızıyla beraber, ben yine hediyelerim dolayısıyla pek bir gülüyorum.



çok güzel bir paskalyaydı; Hristiyan, Müslüman, Musevi ya da her ne diniyse onun geleneği farketmez; insanlarla paylaşılan, mutluluklarına ortak olduğunuz tüm özel günler tüm insanlara ait bence. ben dün çok mutlu oldum ve o "aile" duygusunu yaşadım. ve yaşattım da; ev arkadaşım çok mutlu oldu.



herkesin paskalyası kutlu olsun!




2 yorum:

  1. seni yirim minik tavşanım :) mutlu paskalyalar!

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir dilektir bu böyle!
    senin de paskalya bayramın kutlu olsun :)
    mutluluğun hep daim olsun (^^)

    YanıtlaSil