4 Ocak 2011 Salı

xs

geçen sene, 2010'un ilk günlerinde, hayatımın çok güzel gittiği konusunda artistlenmiştim. "hayat böyle gitsin, benim sırtım yere gelmez" diyerek, yıl boyu gidecek "ben zaten hayattan alacağımı aldım abi" cahilce duruşumun sinyallerini daha ilk günlerden sızdırmaya başlamıştım.

nitekim, o hayat denen mahlukat bu cahilce isteğimi fazla avam bulmuş olacak ki, kendini bir yılda angelina jolie'den banu alkan'a çevirmeye başardı. bu ne demek; gösteriş demek, 90*60*90 (!) demek, şahin görünümlü doğan demek.. evet, böyle bir seneydi işte. ha bir de panter demek tabi ki.

kısacası, 2010'da ne olmuştu? kitabının indeksinden pini ile ilintili sayfalarını bulacak olursak:

*yıkıcı bir ayrılık
*drama queen'likten payıma düşen yalın drama
*latin bir efsane sevgili
*candan öte bir kardeş daha
*bütün dostlar
*aile
*onları daha da bir çok sevmek
*zerrrhoş olmak, asi olmak
*berlin, berlin, berlin
*ispanyol bir sevgili
*ispanya, ispanya, ispanya
*aileyi ve dostları özlemek
*berlin, izmir, berlin.. ve İZMİR.
*en sonunda.. yeni bir ev, yeni bir hayat.

son satırda,
*izmir, istanbul, izmir, istanbul.

bak hayatçım, seninle açık konuşacağım. bu sefer öyle ukalalıklarım yok, hatta hayatımda ammman değişmesin diyeceğim çok bir şey de yok. aile, dostlar ve istanbul, bu üçünü bana bırak, geri kalan küçülenlerimden beğendiklerini kendine alabilirsin.

çünkü bu sene bana biraz dar geldi. belki sen biraz çektin, belki ben biraz şişmanladım şu günlerde. her neyse ne, giydiğimde üstümde beğenmiştim de, şimdi yeni şeyler peşindeyim.

o yüzdendir ki.. birkaç ana husus bana kalsın, gerisini de al götür.

illa ki bir ihtiyacı olan bulunur.

1 yorum:

  1. sen yeni şeylerin peşindeyken ben de senin peşindeyim pini! bir de doğan görünümlü şahin miydi yoksa şahin görünümlü doğan mıydı bir türlü emin olamıyorum, hep karışıyor yahu! (:

    YanıtlaSil